Dermapen

Dermapen  reduserer rynker og linjer, gir en fastere og yngre hud og en synlig forbedring av den generelle hudtilstand allerede etter 1. behandling! En ny generasjon behandling med fantastiske resultater. Så godt som smertefri og du kan gå rett på jobb allerede dagen etter behandling!

Dermapen Collagen Induction Therapy helper mot:

• oppstramming av huden, hudforbedring
  • pigmenteringer
  • akne arr
  • fine linjer, også rundt øyne og munn
  • forminsker store porer
  • jevner og myker opp strekkmerker
  • bedring av kirurgiske og traumatiske arr
  • Ny, glødende hudoverflate

Dermapen penetrerer huden ca 90 ganger per sekund, og har en justerbar nåldybde fra 0,25 mm til 2,5 mm, avhengig av området som skal behandles.

Effekten skjer gradvis etter hver behandling. 3-5 behandlinger gir vanligvis de beste resultatene. Behandlingen kan gjentas hver 4-6. uke og det tar ca 30-45 minutter å behandle et ansikt.

Dermapen behandlinger er uten bivirkninger og nedetid, og det er minimal til ingen smerte i forhold til andre behandlinger.

Etter behandling vil du bli varm og lett til medium rød (solbrentrød) i huden. Dette vil forsvinne i løpet av det første døgn, og du kan bruke make-up etter et døgn. Du vil ikke flasse, bli sår o.l. Du bør bruke solfaktor og skal unngå soling en periode etter behandlingen.

Denne behandlingen skal ikke tas av de med:

Pågående akne

Betennelse i huden